• Latest
  • Trending
  • All
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ
Ερώτηση Π. Πέρκα προς ΥΠΕΝ: Να συμπεριληφθούν στις αποζημιώσεις για τη διακοπή ρεύματος και οι κοινότητες της Π.Ε. Φλώρινας που έμειναν εκτός ρεύματος για πάνω από 24 ώρες

Ερώτηση της Π. Πέρκα με θέμα: «Η κυβέρνηση οδηγεί σε αποτυχία και το δεύτερο κύκλο του “Κινούμαι Ηλεκτρικά”»

17/02/2022
Πρόγραμμα Καταπολέμησης και Επιτήρησης της Λύσσας

Πρόγραμμα Καταπολέμησης και Επιτήρησης της Λύσσας

27/03/2023
Μ. Βορίδης: Συστήνει ομάδα εργασίας για την αναμόρφωση των γεωργικών ασφαλίσεων

ΥΠΑΑΤ: Υπεγράφησαν αποφάσεις ορισμού Ενδιάμεσων Φορέων Παρεμβάσεων του Πυλώνα ΙΙ του ΣΣ ΚΑΠ

27/03/2023
Υπογραφή συμφωνίας εξουσιοδότησης μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αναγνωρισμένου Οργανισμού  ”American Bureau of Shipping”

Υπογραφή συμφωνίας εξουσιοδότησης μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αναγνωρισμένου Οργανισμού ”American Bureau of Shipping”

14/12/2022
ΕΦΕΤ: Ανάκληση φύλλων για spring rolls  που περιέχουν γάλα χωρίς να αναγράφεται στην ετικέτα

ΕΦΕΤ: Ίδρυση παραρτήματος στη Δυτική Μακεδονία

14/12/2022
Μ. Βορίδης: Συστήνει ομάδα εργασίας για την αναμόρφωση των γεωργικών ασφαλίσεων

ΥΠΑΑΤ: Σε λειτουργία η πλατφόρμα για τη συμβολαιακή γεωργία για μείωση του φόρου εισοδήματος των αγροτών κατά 50%

14/12/2022
  • Προφίλ
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Χρήσιμα Links
  • el
    • sq
    • ar
    • bg
    • zh-CN
    • en
    • el
    • ru
    • sr
    • tr
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023
  • Login
Agrovoice.gr | αγροτικά νέα | καλλιέργειες | κτηνοτροφία
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Οικονομικά
    • Αποζημιώσεις
    • Επιδοτήσεις
    • Προγράμματα
    • Γενικά
  • Καλλιέργειες
    • Δέντρα
    • Αρωματικά Φυτά
  • Φυτά
    • Μπαλκόνι – Κήπος
  • Ενέργεια
  • Ναυτιλία / Αλιεία
  • Εναλλακτικά
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Οικονομικά
    • Αποζημιώσεις
    • Επιδοτήσεις
    • Προγράμματα
    • Γενικά
  • Καλλιέργειες
    • Δέντρα
    • Αρωματικά Φυτά
  • Φυτά
    • Μπαλκόνι – Κήπος
  • Ενέργεια
  • Ναυτιλία / Αλιεία
  • Εναλλακτικά
Agrovoice.gr | αγροτικά νέα | καλλιέργειες | κτηνοτροφία
ADVERTISEMENT

Ερώτηση της Π. Πέρκα με θέμα: «Η κυβέρνηση οδηγεί σε αποτυχία και το δεύτερο κύκλο του “Κινούμαι Ηλεκτρικά”»

by Agrovoice News
17/02/2022
in ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ
0
Ερώτηση Π. Πέρκα προς ΥΠΕΝ: Να συμπεριληφθούν στις αποζημιώσεις για τη διακοπή ρεύματος και οι κοινότητες της Π.Ε. Φλώρινας που έμειναν εκτός ρεύματος για πάνω από 24 ώρες

 

Την αποτυχία στην οποία οδηγείται και ο δεύτερος κύκλος του “Κινούμαι Ηλεκτρικά” λόγω του λανθασμένου σχεδιασμού της κυβέρνησης, αναδεικνύει με ερώτησή της προς τους Υπουργούς Περιβάλλοντος & Ενέργειας και Υποδομών & Μεταφορών η Βουλευτής Φλώρινας και Αν. Τομεάρχης Περιβάλλοντος & Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Π. Πέρκα, μαζί με ακόμα 36 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Η κα Πέρκα τονίζει ότι η κυβέρνηση έσπευσε να ανακοινώσει το δεύτερο κύκλο του Προγράμματος, απλά αυξάνοντας πρόχειρα τις επιδοτήσεις. Δεν προέβη δηλαδή σε αποτίμηση του πρώτου κύκλου, ο οποίος και απέτυχε, αφού η απορρόφηση ήταν χαμηλή, ενώ, εκτός από το μεγάλο ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε για αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων, οι πωλήσεις ηλεκτρικών ταξί μετριούνται στα δάχτυλα, το ενδιαφέρον για ηλεκτρικά δίκυκλα ήταν «χλιαρό» και μόλις 10% του συνολικού προϋπολογισμού δόθηκε για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Παράλληλα, από τον πρώτο κύκλο απουσίαζαν τα δημόσια μέσα μεταφοράς και τα οχήματα εφοδιαστικής.

Με βάση τα παραπάνω, η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει τον προβληματισμό της για το δεύτερο κύκλο, αφού ξεκινά χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητες τροποποιήσεις/βελτιώσεις, γεγονός που υποδεικνύει ότι η κυβέρνηση αντιμετωπίζει και την ηλεκτροκίνηση με καθαρά επικοινωνιακούς όρους.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ και Αίτημα Κατάθεσης Εγγράφων (ΑΚΕ)

προς τους Υπουργούς:

– Περιβάλλοντος & Ενέργειας

– Υποδομών & Μεταφορών

 

ΘΕΜΑ: «Η κυβέρνηση οδηγεί σε αποτυχία και το δεύτερο κύκλο του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά»

Ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου 2021 ο πρώτος κύκλος του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’, με το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας να θεωρεί το εν λόγω Πρόγραμμα ιδιαίτερα επιτυχημένο. Αυτό φανερώνουν και οι σχετικές δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας για «περισσότερες από 18.000 αιτήσεις» και για «ρεκόρ στις ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας», για τις οποίες φαίνεται να αποδίδεται μέρος των ευσήμων στις επιδοτήσεις.

Αυτό που δεν είπε όμως ο Υπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας είναι πόσες από τις 18.000+ αιτήσεις τελικά εγκρίθηκαν, πόσα είναι τα αιτήματα πληρωμής ανά τύπο ηλεκτρικού οχήματος (ποδήλατο, δίκυκλο, Ι.Χ., ταξί κτλ), τι έχει πληρωθεί μέχρι σήμερα και φυσικά πόση είναι η συνολική απορρόφηση του Προγράμματος. Δεν ανέφερε επίσης πόσα από τα 6.976 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2021, σύμφωνα με το Υπουργείο, ήταν μέσω του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’ και πόσα δε χρησιμοποίησαν την επιδότηση.

Τα παραπάνω ποσοτικά στοιχεία είναι κρίσιμα για την αποτίμηση του πρώτου κύκλου του Προγράμματος κι ενώ μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κάποια σχετική επίσημη ανακοίνωση από το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας, φαίνεται ότι δεν είναι διόλου ενθαρρυντικά. Ειδικότερα, όπως πληροφορούμαστε, από τα 100 εκ. ευρώ που είχε εξαγγείλει ο Πρωθυπουργός για το 2021, απορροφήθηκε τελικά ποσοστό περίπου 30%, ενώ όσον αφορά στις αιτήσεις στις επιμέρους κατηγορίες οχημάτων, το ποδήλατο ανακηρύσσεται σε απόλυτο κυρίαρχο. Από κει και πέρα, εκδηλώθηκε ένα «χλιαρό» ενδιαφέρον για ηλεκτρικά δίκυκλα, ενώ μόλις το 10% του συνολικού προϋπολογισμού δόθηκε για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Κι όμως, ο εξηλεκτρισμός των μεταφορών επιτυγχάνεται ξεκινώντας από τα οχήματα που ήδη κυκλοφορούν στο δρόμο κι εκεί φαίνεται ότι το Πρόγραμμα δεν εξυπηρέτησε το σκοπό του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Ι.Χ., όπου σχετικά με τις «πωλήσεις ρεκόρ» ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2021, ήταν πολύ λίγοι αυτοί που χρησιμοποίησαν το κίνητρο της επιδότησης. Οι περισσότεροι φαίνεται ότι δεν μπήκαν καν στη διαδικασία, αφού ανήκουν σε πολύ υψηλές εισοδηματικές κατηγορίες και δε χρειάζονται επιδότηση για να αγοράσουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της αρεσκείας τους. Άρα τα 6.000 ευρώ της επιδότησης δεν ήταν σε καμιά περίπτωση αρκετά για να καταφέρουν περισσότεροι ιδιοκτήτες οχημάτων να αλλάξουν το συμβατικό τους όχημα με ηλεκτρικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα και σε μεγάλες αγορές (Γαλλία, Γερμανία), η επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι υψηλότερη από εκείνη που δόθηκε στην Ελλάδα, κι ενώ ο μέσος όρος ζωής των αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι τα 16 έτη, πολύ χαμηλότερος από τα 11 έτη του ευρωπαϊκού.

Η αποτυχία του πρώτου κύκλου είναι ακόμα πιο εμφανής στα ταξί, όπου μάλλον εκεί το Πρόγραμμα έμεινε «ακίνητο», αφού φαίνεται ότι πωλήθηκε μονοψήφιος αριθμός ηλεκτρικών ταξί μέσω του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’. Απογοητευτική είναι επιπλέον και η παντελής απουσία από το Πρόγραμμα των δημόσιων μέσων μεταφοράς και των οχημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας, τα οποία μαζί με τα ταξί θα έπρεπε να είναι η αφετηρία στην πορεία προς τον εξηλεκτρισμό των μεταφορών, αφού διανύουν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά.

Με βάση τα παραπάνω, είναι εμφανής η έλλειψη σχεδιασμού του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’. Κι όμως, η κυβέρνηση, αντί να προχωρήσει σε αποτίμηση του πρώτου κύκλου, αντιμετωπίζει και το θέμα της ηλεκτροκίνησης με καθαρά επικοινωνιακούς όρους, γι’ αυτό και έσπευσε να ανακοινώσει την έναρξη του δεύτερου κύκλου, αυξάνοντας απλά πρόχειρα τις επιδοτήσεις στις επιμέρους κατηγορίες, στην ουσία δηλαδή απλά «μοιράζει χρήμα».

Δεν μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για το δεύτερο κύκλο του Προγράμματος, όταν και πάλι δεν υπάρχει καμιά αναφορά στα δημόσια μέσα μεταφοράς. Την ίδια ώρα, ο διαγωνισμός του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για την ανανέωση του στόλου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έλαβε την 4η στη σειρά παράταση στην καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών. Έτσι, όπως φαίνεται δε θα δούμε ηλεκτρικά λεωφορεία στο δρόμο ούτε το 2023, εκτός ίσως από τα 5 της ΟΣΥ, που εκτέλεσαν δοκιμαστικές διαδρομές. Φυσικά, το τοπίο στις μεταφορές θα ήταν τελείως διαφορετικό, αν η κυβέρνηση δεν είχε ακυρώσει το διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν μπορούμε επίσης να είμαστε αισιόδοξοι για το δεύτερο κύκλο του Προγράμματος, όταν και πάλι απουσιάζουν τα οχήματα εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ σ’ αυτά θα έπρεπε να δοθούν ισχυρά οικονομικά κίνητρα για τον εξηλεκτρισμό του στόλου. Ακόμα και το ξεχωριστό Πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης για τα ταξί, δε θα αφήσει σημαντικό ποσοτικό αποτύπωμα, αφού μιλάμε για αντικατάσταση 2.000 ταξί, δηλαδή μόλις 6% του στόλου.

Σε ό,τι αφορά στο ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα της απόσυρσης, ακόμα και στο δεύτερο κύκλο το Πρόγραμμα περιορίζεται σε 1.000 ευρώ μπόνους επιδότησης για την απόσυρση παλαιού οχήματος, γεγονός που σίγουρα δε θα αφήσει σαφές αποτύπωμα σε όρους μείωσης εκπομπών αερίου.

Παράλληλα, το πρόγραμμα των Σχεδίων Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (ΣΦΗΟ) έχει καθυστερήσει κατά πολλοίς και ενώ θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί πριν ένα χρόνο, έχουμε χάσει πλέον τον αριθμό των παρατάσεων. Με αυτούς τους ρυθμούς αμφιβάλλουμε αν θα υλοποιηθεί η δέσμευση για 300 ΣΦΗΟ μέχρι το τέλος του 2022, τη στιγμή που η Ελλάδα βρίσκεται πανευρωπαϊκά στις 3 τελευταίες θέσεις φορτιστών ανά χιλιόμετρο.

Εκτός όμως από την αμφισβήτηση της επιτυχίας του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’, τίθεται υπό αμφισβήτηση και ο συνολικός αριθμός ταξινομήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά το 2021. Συγκεκριμένα, ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας (ΣΕΕΑΕ) σε σχετική επιστολή του αναφέρει ότι οι πραγματικές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το 2021 μόλις που ξεπερνούν τις 2.100 μονάδες, δηλαδή απέχουν παρασάγγας από το «ρεκόρ πωλήσεων» των 6.976 ηλεκτρικών οχημάτων που ανέφερε ο κ. Σκρέκας. Σύμφωνα με τον ΣΕΕΑΕ,  ο αριθμός των 2.100 ηλεκτρικών αυτοκινήτων προέκυψε αθροίζοντας για το 2021 τα Ημερήσια Στοιχεία Νέων Ταξινομήσεων Οχημάτων που αναρτώνται καθημερινά στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και παραμένουν διαθέσιμα για ένα 24ωρο.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γνωρίζουμε πόσα τελικά είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το 2021 στην Ελλάδα, διότι ο εν λόγω αριθμός είναι κρίσιμος για τον ορθό σχεδιασμό του δεύτερου κύκλου του Προγράμματος, αλλά και για τη διαμόρφωση μιας γενικότερης στρατηγικής με στόχο τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας.

Με βάση τα ανωτέρω, ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

  1. Ποια ήταν η απορρόφηση του πρώτου κύκλου του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’; Επίσης, πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν ανά κατηγορία επιδοτούμενων οχημάτων, πόσες ήταν πλήρεις, πόσες εγκρίθηκαν, πόσα αιτήματα πληρωμής έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα και πόσα χρήματα έχουν δοθεί στους δικαιούχους;
  2. Από τα 6.976 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σύμφωνα με το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2021, πόσα έκαναν χρήση της επιδότησης του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’ και ποιο ήταν το μέσο κόστος αγοράς;
  3. Είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης να συμπεριληφθούν στο Πρόγραμμα τα δημόσια μέσα μεταφοράς και τα οχήματα εφοδιαστικής αλυσίδας, τα οποία είναι ιδιαίτερα κρίσιμα για τον εξηλεκτρισμό των μεταφορών;
  4. Ποιος είναι ο προγραμματισμός της κυβέρνησης για τον εξηλεκτρισμό των ταξί, δεδομένου ότι το Πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης αφορά ένα πολύ μικρό ποσοστό του στόλου;
  5. Είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης ο σχεδιασμός ενός ολοκληρωμένου και εκτεταμένου προγράμματος απόσυρσης παλαιών οχημάτων;

Καλείται τέλος ο κ. Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών να καταθέσει εντός της προθεσμίας που ορίζει ο Κανονισμός της Βουλής τα Ημερήσια Στοιχεία Νέων Ταξινομήσεων Οχημάτων για το 2021 από το σχετικό μητρώο του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών.

 

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)

Φάμελλος Σωκράτης

Αβραμάκης Ελευθέριος

Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)

Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος

Βαρδάκης Σωκράτης

Βέττα Καλλιόπη

Γιαννούλης Χρήστος

Γκιόλας Ιωάννης

Δρίτσας Θεόδωρος

Θραψανιώτης Εμμανουήλ (Μανόλης)

Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)

Καφαντάρη  Χαρούλα (Χαρά)

Λάππας Σπυρίδων

Μάλαμα Κυριακή

Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)

Μάρκου Κωνσταντίνος

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

Μπαλάφας Ιωάννης

Μπάρκας Κωνσταντίνος

Μπουρνούς Ιωάννης

Μωραϊτης Αθανάσιος (Θάνος)

Νοτοπούλου Αικατερίνη

Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης)

Παπανάτσιου Αικατερίνη

Παππάς Νικόλαος

Πούλου Παναγιού (Γιώτα)

Σαντορινιός Νεκτάριος

Σαρακιώτης Ιωάννης

Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος)

Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)

Συρμαλένιος Νικόλαος

Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος

Φίλης Νικόλαος

Χαρίτσης Αλέξανδρος (Αλέξης)

Χρηστίδου Ραλλία

Ψυχογιός Γεώργιος

 

 

Post Views: 400
The following two tabs change content below.
  • Βιογραφικό
  • Τελευταίες δημοσιεύσεις

Agrovoice News

Οι δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στην χώρα, οδηγούν όλο και περισσότερους νέους, κυρίως, ανθρώπους να ασχοληθούν με τον αγροτικό τομέα. Αυτή ήταν και η αρχική μας σκέψη για την ίδρυση και λειτουργία αυτού του διαδικτυακού μέσου. Η ενημέρωση, με απλό και κατανοητό τρόπο αναφορικά με τον αγροτικό χώρο, αλλά και με κάθε τι που έχει σχέση με την ύπαιθρο.

Τελευταίες δημοσιεύσεις από: Agrovoice News (Αρθρογραφία)

  • Πρόγραμμα Καταπολέμησης και Επιτήρησης της Λύσσας - 27/03/2023
  • ΥΠΑΑΤ: Υπεγράφησαν αποφάσεις ορισμού Ενδιάμεσων Φορέων Παρεμβάσεων του Πυλώνα ΙΙ του ΣΣ ΚΑΠ - 27/03/2023
  • Υπογραφή συμφωνίας εξουσιοδότησης μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αναγνωρισμένου Οργανισμού ”American Bureau of Shipping” - 14/12/2022
Tags: «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ»ΒουλήΕρώτησηπέρκα
Previous Post

ΥΠΑΑΤ: 4,6 εκατ. € για έργο άρδευσης της ΔΕΥΑ Θέρμης Θεσσαλονίκης

Next Post

Γεωργαντάς: Οι νέες τεχνολογίες είναι το χέρι βοηθείας της επιστήμης στον πρωτογενή τομέα για να γίνει πιο ανταγωνιστικός

Agrovoice News

Agrovoice News

Οι δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στην χώρα, οδηγούν όλο και περισσότερους νέους, κυρίως, ανθρώπους να ασχοληθούν με τον αγροτικό τομέα. Αυτή ήταν και η αρχική μας σκέψη για την ίδρυση και λειτουργία αυτού του διαδικτυακού μέσου. Η ενημέρωση, με απλό και κατανοητό τρόπο αναφορικά με τον αγροτικό χώρο, αλλά και με κάθε τι που έχει σχέση με την ύπαιθρο.

Next Post
Μ. Βορίδης: Συστήνει ομάδα εργασίας για την αναμόρφωση των γεωργικών ασφαλίσεων

Γεωργαντάς: Οι νέες τεχνολογίες είναι το χέρι βοηθείας της επιστήμης στον πρωτογενή τομέα για να γίνει πιο ανταγωνιστικός

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Αμυγδαλιά: Μια καλλιέργεια που κερδίζει διαρκώς «έδαφος»

Αμυγδαλιά: Μια καλλιέργεια που κερδίζει διαρκώς «έδαφος»

03/05/2019
Απάντηση Μάκη Βορίδη στις αιτιάσεις Αραχωβίτη για τους κτηνοτρόφους του Τυρνάβου

Μέσα στον Αύγουστο η ενίσχυση στους κτηνοτρόφους

02/07/2020
Πίστωση ενισχύσεων σε δικαιούχους για βιολογικές δράσεις  ζωικής παραγωγής

Αρχές με μέσα Ιουλίου η πληρωμή της ενίσχυσης των κτηνοτρόφων

18/06/2020
Αύξηση προϋπολογισμού του προγράμματος αναδιάρθρωσης και μετατροπής αμπελώνων.

Αύξηση προϋπολογισμού του προγράμματος αναδιάρθρωσης και μετατροπής αμπελώνων.

Εχθροί και ασθένειες των αρωματικών φυτών

Εχθροί και ασθένειες των αρωματικών φυτών

Αρωματικά φυτά και βότανα στο μπαλκόνι

Αρωματικά φυτά και βότανα στο μπαλκόνι

Πρόγραμμα Καταπολέμησης και Επιτήρησης της Λύσσας

Πρόγραμμα Καταπολέμησης και Επιτήρησης της Λύσσας

27/03/2023
Μ. Βορίδης: Συστήνει ομάδα εργασίας για την αναμόρφωση των γεωργικών ασφαλίσεων

ΥΠΑΑΤ: Υπεγράφησαν αποφάσεις ορισμού Ενδιάμεσων Φορέων Παρεμβάσεων του Πυλώνα ΙΙ του ΣΣ ΚΑΠ

27/03/2023
Υπογραφή συμφωνίας εξουσιοδότησης μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αναγνωρισμένου Οργανισμού  ”American Bureau of Shipping”

Υπογραφή συμφωνίας εξουσιοδότησης μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αναγνωρισμένου Οργανισμού ”American Bureau of Shipping”

14/12/2022
Facebook Twitter LinkedIn Youtube Instagram

Copyright © 2023 AgroVoice / All right reserved / Υπηρεσίες SEO

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Οικονομικά
    • Αποζημιώσεις
    • Επιδοτήσεις
    • Προγράμματα
    • Γενικά
  • Καλλιέργειες
    • Δέντρα
    • Αρωματικά Φυτά
  • Φυτά
    • Μπαλκόνι – Κήπος
  • Ενέργεια
  • Ναυτιλία / Αλιεία
  • Εναλλακτικά

Copyright © 2023 AgroVoice / All right reserved / Υπηρεσίες SEO

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας τη χρήση αυτού του ιστότοπου, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση των cookies. Δείτε περισσότερα.