• Latest
  • Trending
  • All
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ
Πέτη Πέρκα: «Η Ελλάδα δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με τη Βόρεια Μακεδονία από πολιτική επιλογή»

Πέτη Πέρκα: «Η Ελλάδα δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με τη Βόρεια Μακεδονία από πολιτική επιλογή»

05/07/2024
Νίκος Παπαθανάσης: Να μην χαθεί ούτε ένα ευρώ από τους ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους

Νίκος Παπαθανάσης: Στο Πρόγραμμα Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση του ΕΣΠΑ η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών με δικαιούχο την Ενεργειακή Κοινότητα του Δήμου Κοζάνης

07/10/2024
«20 Χρόνια Καλλιστώ»: Μια διήμερη γιορτή στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

«20 Χρόνια Καλλιστώ»: Μια διήμερη γιορτή στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

07/10/2024
Βραβεία Ε.Ε.Α.: Έφτασε η μεγάλη ώρα για τη γιορτή της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

Βραβεία Ε.Ε.Α.: Έφτασε η μεγάλη ώρα για τη γιορτή της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

07/10/2024
Στέφανος Γκίκας από Μήλο: «Τα λιμενικά έργα που εξαγγέλλονται, δεν έχουν προηγούμενο. Η χρηματοδότησή τους έχει εξασφαλιστεί και θα υλοποιηθούν, αλλάζοντας την εικόνα των νησιών μας»

Στέφανος Γκίκας από Μήλο: «Τα λιμενικά έργα που εξαγγέλλονται, δεν έχουν προηγούμενο. Η χρηματοδότησή τους έχει εξασφαλιστεί και θα υλοποιηθούν, αλλάζοντας την εικόνα των νησιών μας»

07/10/2024
Νέα Αριστερά: Ποιος θα πληρώσει την ανεπάρκεια της κυβέρνησης;

ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ: “Επιστροφές εκατομμυρίων από τους παραγωγούς: Το φιάσκο του ΟΠΕΚΕΠΕ και οι κυβερνητικές ευθύνες”

07/10/2024
  • Προφίλ
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Χρήσιμα Links
  • el
    • sq
    • ar
    • bg
    • zh-CN
    • en
    • el
    • ru
    • sr
    • tr
Σάββατο, 18 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Agrovoice.gr | αγροτικά νέα | καλλιέργειες | κτηνοτροφία
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Οικονομικά
    • Αποζημιώσεις
    • Επιδοτήσεις
    • Προγράμματα
    • Γενικά
  • Καλλιέργειες
    • Δέντρα
    • Αρωματικά Φυτά
  • Φυτά
    • Μπαλκόνι – Κήπος
  • Ενέργεια
  • Ναυτιλία / Αλιεία
  • Εναλλακτικά
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Οικονομικά
    • Αποζημιώσεις
    • Επιδοτήσεις
    • Προγράμματα
    • Γενικά
  • Καλλιέργειες
    • Δέντρα
    • Αρωματικά Φυτά
  • Φυτά
    • Μπαλκόνι – Κήπος
  • Ενέργεια
  • Ναυτιλία / Αλιεία
  • Εναλλακτικά
Agrovoice.gr | αγροτικά νέα | καλλιέργειες | κτηνοτροφία
ADVERTISEMENT

Πέτη Πέρκα: «Η Ελλάδα δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με τη Βόρεια Μακεδονία από πολιτική επιλογή»

by Agrovoice News
05/07/2024
in ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ
0
Πέτη Πέρκα: «Η Ελλάδα δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με τη Βόρεια Μακεδονία από πολιτική επιλογή»

Η απάντηση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών (ΥΠΟΜΕ) στην ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου που είχα καταθέσει σε ό,τι αφορά τους λόγους που η χώρα μας δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με τη Βόρεια Μακεδονία, ήρθε για να επιβεβαιώσει τις υποψίες μας, τις οποίες έχουμε εκφράσει δημόσια ήδη από το 2021. Ότι δηλαδή οι λόγοι που εμποδίζουν την επαναλειτουργία της γραμμής Φλώρινα – Μοναστήρι (Μπίτολα) δεν είναι τεχνικοί, αλλά πολιτικοί.

«Οι προπαρασκευαστικές ενέργειες της Διμερούς Συμφωνίας Ελλάδας – Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας για τη διασυνοριακή σιδηροδρομική κυκλοφορία δεν ανήκουν στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, καθώς αναφέρονται σε τελωνειακές, αστυνομικές και φυτοϋγειονομικές Συμφωνίες. Το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών έχει αποστείλει στο Υπουργείο Εξωτερικών τη συνεισφορά του με σχέδιο της Διμερούς Συμφωνίας Ελλάδας – Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας για τη διασυνοριακή σιδηροδρομική κυκλοφορία από το 2021», αναφέρει το ΥΠΟΜΕ.

Η ΕΡΓΟΣΕ παράλληλα, απαντώντας στην ίδια ερώτηση, ξεκαθαρίζει ότι τα έργα που χρειάζονται για να λειτουργήσει ξανά η γραμμή – που γνωρίζουμε ότι έχουν αμελητέο κατασκευαστικό κόστος – δεν περιλαμβάνονται στον προγραμματισμό της εταιρίας.

Χρειάστηκαν λοιπόν 3 χρόνια συνεχών παρεμβάσεων με δελτία τύπου, ερωτήσεις κοινοβουλευτικού ελέγχου, συνεντεύξεις τύπου κτλ,  για να λάβουμε επιτέλους μια πιο κατατοπιστική απάντηση για τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα στερείται μιας τόσο επωφελούς σιδηροδρομικής σύνδεσης. Μια απάντηση που δυστυχώς δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας ότι η γραμμή θα επαναλειτουργήσει, όσο στην κυβέρνηση είναι η ΝΔ.

Ο Πρωθυπουργός έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι δεν θα προχωρήσει στην κύρωση των Μνημονίων σε σχέση με τη Συμφωνία των Πρεσπών – δήλωση που στη συνέχεια επανέλαβαν και άλλα κυβερνητικά στελέχη. Η πολιτική ιδεοληψία της κυβέρνησης λοιπόν είναι πάνω από το συμφέρον των τοπικών κοινωνιών, αλλά και της χώρας, αφού η συγκεκριμένη γραμμή θα παρείχε μια εναλλακτική σύνδεση με την Κεντρική Ευρώπη.

Φυσικά, το ότι η ΝΔ έχει βγάλει τη Δυτική Μακεδονία από το χάρτη των σιδηροδρομικών συνδέσεων με τις γείτονες χώρες – αφού πέρα από τη Βόρεια Μακεδονία, ήδη από το 2020 ‘φωνάζω’ για τις παλινωδίες σε σχέση με τη σύνδεση με την Αλβανία – δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Γενικότερα η περιοχή βρίσκεται στο περιθώριο (και) στον τομέα των μεταφορών, ας ξεκινήσουμε από το ότι η Φλώρινα δεν έχει σιδηρόδρομο, ήδη από το δυστύχημα των Τεμπών.

Και πολύ φοβόμαστε ότι αυτή η συγκοινωνιακή απομόνωση θα συνεχίστει, αν σκεφτεί κανείς ότι ακόμα λαμβάνουμε διαφορετικές εξηγήσεις από την κυβέρνηση για τους λόγους που τα τρένα δεν κυκλοφορούν. Αμέσως μετά το δυστύχημα, υπήρχαν πληροφορίες ότι η κυκλοφορία διεκόπη λόγω προβλημάτων στατικότητας σε γέφυρα στο Ξινό Νερό. Πληροφορίες που όμως διέψευσε ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτησή μου το Δεκέμβριο 2023, ο οποίος δήλωσε ότι η κυκλοφορία διεκόπη λόγω προβλημάτων σηματοδότησης, με τον ΟΣΕ να έχει αναθέσει την επίλυση του θέματος σε εξωτερικό σύμβουλο. Για να έρθει όμως τώρα ο ΟΣΕ και να διαψεύσει τον κ. Ταχιάο, υποστηρίζοντας ότι «παρουσιάστηκε πρόβλημα στη ραδιοεπικοινωνία (VHF) από τη Σκύδρα μέχρι τη Φλώρινα, και γι’ αυτό το λόγο η Hellenic Train δεν εκτελεί δρομολόγια».

Θα αποφασίσετε τελικά στην κυβέρνηση τι από τα παραπάνω ισχύει; Επίσης, όποιος και να είναι ο λόγος, πόσος καιρός χρειάζεται για να αποκατασταθεί το πρόβλημα; Είναι δυνατόν ο ΟΣΕ να περιορίζεται στην αναφορά του όποιου προβλήματος ραδιοεπικοινωνίας, χωρίς να αναφέρει σε ποιες ενέργειες θα προβεί για την επίλυση του προβλήματος και στο πότε προβλέπεται η αποκατάσταση της κυκλοφορίας; Οι πολίτες της Φλώρινας περιμένουν και δικαιούνται μια σαφή απάντηση.

 

 

 

 

 

Post Views: 758
The following two tabs change content below.
  • Βιογραφικό
  • Τελευταίες δημοσιεύσεις

Agrovoice News

Οι δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στην χώρα, οδηγούν όλο και περισσότερους νέους, κυρίως, ανθρώπους να ασχοληθούν με τον αγροτικό τομέα. Αυτή ήταν και η αρχική μας σκέψη για την ίδρυση και λειτουργία αυτού του διαδικτυακού μέσου. Η ενημέρωση, με απλό και κατανοητό τρόπο αναφορικά με τον αγροτικό χώρο, αλλά και με κάθε τι που έχει σχέση με την ύπαιθρο.

Τελευταίες δημοσιεύσεις από: Agrovoice News (Αρθρογραφία)

  • Νίκος Παπαθανάσης: Στο Πρόγραμμα Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση του ΕΣΠΑ η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών με δικαιούχο την Ενεργειακή Κοινότητα του Δήμου Κοζάνης - 07/10/2024
  • «20 Χρόνια Καλλιστώ»: Μια διήμερη γιορτή στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης - 07/10/2024
  • Βραβεία Ε.Ε.Α.: Έφτασε η μεγάλη ώρα για τη γιορτή της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας - 07/10/2024
Tags: Βόρεια ΜακεδονίαΔυτική ΜακεδονίαΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑΠέτη Πέρκασιδηροδρομική σύνδεσηΥπουργείο Υποδομών & ΜεταφορώνΦλώρινα
Previous Post

Άρση των μέτρων για την ευλογιά προβάτων και αιγών

Next Post

Π.Ε. Κοζάνης: Ενημερώσεις της Περιφέρειας σε Δήμους για Πανώλη των Μικρών Μηρυκαστικών

Agrovoice News

Agrovoice News

Οι δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στην χώρα, οδηγούν όλο και περισσότερους νέους, κυρίως, ανθρώπους να ασχοληθούν με τον αγροτικό τομέα. Αυτή ήταν και η αρχική μας σκέψη για την ίδρυση και λειτουργία αυτού του διαδικτυακού μέσου. Η ενημέρωση, με απλό και κατανοητό τρόπο αναφορικά με τον αγροτικό χώρο, αλλά και με κάθε τι που έχει σχέση με την ύπαιθρο.

Next Post
Π.Ε. Κοζάνης: Ενημερώσεις της Περιφέρειας σε Δήμους για Πανώλη των Μικρών Μηρυκαστικών

Π.Ε. Κοζάνης: Ενημερώσεις της Περιφέρειας σε Δήμους για Πανώλη των Μικρών Μηρυκαστικών

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Αμυγδαλιά: Μια καλλιέργεια που κερδίζει διαρκώς «έδαφος»

Αμυγδαλιά: Μια καλλιέργεια που κερδίζει διαρκώς «έδαφος»

03/05/2019
Απάντηση Μάκη Βορίδη στις αιτιάσεις Αραχωβίτη για τους κτηνοτρόφους του Τυρνάβου

Μέσα στον Αύγουστο η ενίσχυση στους κτηνοτρόφους

02/07/2020
Λεβάντα γενικές πληροφορίες

Λεβάντα γενικές πληροφορίες

03/05/2019
Αύξηση προϋπολογισμού του προγράμματος αναδιάρθρωσης και μετατροπής αμπελώνων.

Αύξηση προϋπολογισμού του προγράμματος αναδιάρθρωσης και μετατροπής αμπελώνων.

Εχθροί και ασθένειες των αρωματικών φυτών

Εχθροί και ασθένειες των αρωματικών φυτών

Αρωματικά φυτά και βότανα στο μπαλκόνι

Αρωματικά φυτά και βότανα στο μπαλκόνι

Νίκος Παπαθανάσης: Να μην χαθεί ούτε ένα ευρώ από τους ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους

Νίκος Παπαθανάσης: Στο Πρόγραμμα Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση του ΕΣΠΑ η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών με δικαιούχο την Ενεργειακή Κοινότητα του Δήμου Κοζάνης

07/10/2024
«20 Χρόνια Καλλιστώ»: Μια διήμερη γιορτή στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

«20 Χρόνια Καλλιστώ»: Μια διήμερη γιορτή στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

07/10/2024
Βραβεία Ε.Ε.Α.: Έφτασε η μεγάλη ώρα για τη γιορτή της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

Βραβεία Ε.Ε.Α.: Έφτασε η μεγάλη ώρα για τη γιορτή της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

07/10/2024
Facebook Twitter LinkedIn Youtube Instagram

Copyright © 2025 AgroVoice / All right reserved / Υπηρεσίες SEO

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Οικονομικά
    • Αποζημιώσεις
    • Επιδοτήσεις
    • Προγράμματα
    • Γενικά
  • Καλλιέργειες
    • Δέντρα
    • Αρωματικά Φυτά
  • Φυτά
    • Μπαλκόνι – Κήπος
  • Ενέργεια
  • Ναυτιλία / Αλιεία
  • Εναλλακτικά

Copyright © 2025 AgroVoice / All right reserved / Υπηρεσίες SEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας τη χρήση αυτού του ιστότοπου, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση των cookies. Δείτε περισσότερα.